22 aprilie 2010

ok...prieteni?


Zilele astea ma gandeam eu la notiunea de prieten...cred ca nu poate fi definita ca atare, adica pnm, fiecare atunci cand aude cuvantul "prieten" se gandeste la ceva anume. Cred ca variaza in functie de varsta. Nu stiu daca mi s-a intamplat doar mie, dar asta e blogul MEU si imi spun parerea MEA. Tineti minte varsta de 12-13 ani? Cand ieseai cu aproape 30 de insi in parc si ti se parea ca lumea e a ta, si ca toti iti sunt prieteni, si ca nimeni si nimic nu va strica aceasta armonie perfecta din jurul tau. O iesire in parc reprezenta distractia maxima, putand face din orice lucru o chestie fun. Dar lucrurile se schimba, intervin fite, arfe, certuri si chestii de genu. Ajung acum, si ma gandesc..."Frate, dar unu' nu am si eu, caruia pot sa ii spun ce ma apasa in momentu' ala." Si exista momente cand stai si vorbesti cu cutarescu si ai impresia atunci ca este prietenul vietii tale...blah blah blah...mai asteapta doua-trei zile, nu o sa mai auzi nimic de el, si el de tine."Vorbim pe mess!", "Te sun eu!"...fuck :-J. In fine, poate acum am un moment asa mai emo, de-al lui Bacovia, in care imi vine sa ma atarn de grinda. O sa imi treaca la facultate:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu