28 aprilie 2010

Une boum...:))


Asa pot denumi ultima iesire a mea impreuna cu colegii mei care s-au dovedit niste adevarati parteneri de beuta. Foarte tare, frate!:)) Seara a inceput cu obisnuitele discutii din statie de maxi..."de ce te-ai imbracat asa?", "Ia uite-o si p-asta si-a luat tocurile...", "Imi sta parul bine" etc...Dupa ce ne-am strans noi, tanara generatie ReBeLDe (Hasdeu version), ne-am gandit ca ar fi mult mai palpitant sa luam autobuzul pana la noul pub, unde planuisem sa ne dam sufletul>:). Ajungem intr-un final acolo, atmosfera naspa, muzica de KK,astfel ne hotaram sa parasim incetisor incinta si sa ne tiram in alt club/pub, ce-o fi ala...Dupa o serie de poze pe drum ajungem la destinatie...nimeni nu banuia ce bairam o sa fie acolo. Si da-i cu bere, frate. (eu, ala care nu beau bere, consecinta directa fiind regurgitarea:)) ) Ajunsesem intr-un timp sa dansam 20 de insi pe o masa subreda din lemn pe "Sus pe bar" si melodiile arhicunoscute noua. (nu de alta da' nu stiu cum, la toate le stiam versurile...cum ar zice gg: "comercialitatile" astea). Toate ca toate, distractie maxima, dar pana intr-un moment, cand urechile mele aud "Bad romance"...smechera de lady gaga incepuse sa cante acolo, iar sinele meu neputand fi controlat, am inceput sa ma rup efectiv.:)) PENAL. Dupa s-au mai intamplat si altele, dar nu pot le pot "regurgita" aici ca imi iau bataie:)):-". Pe la 4, s-a spart gasca, si eram care-ncotro prin centrul orasului, nedorind sa ajungem acasa. Dar traseul a fost tot platou-Bucegi-Dorobanti I..damn... Multumesc colegi, pentru o super seara. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu