20 iulie 2010

Romanii au talent?


Ma uit eu cam de 2 ani pe net la emisiunea asta numita Britain's Got Talent. Mi s-a parut un concept interesant de emisiune si chiar mi-a placut. Mai ales ca la englezi dupa primele sezoane, castigatorul a devenit mare vedeta, acestia fiind mari consumatori de monden. Si ca tot omul dau un search pe google sa ma interesez de site-ul emisiunii si chestii de genu'. Ii gasec pagina pe wikipedia si ce vad acolo ca peste 30 de tari au adoptat formatul "got talent" si chiar are succes. Imi zic eu...tre' sa apara si in Romanica noastra. Nu mare mi-a fost mirarea cand acum o luna vad reclama pe proteveu': "Esti gata pentru Romanii au talent?". Sa mor de ras nu alta.
Chiar daca nu e foarte original, e o buna oportunutate pentru talentele ascunse ale Romaniei sa iasa la suprafata, sa zic asa. Abia astept sa inceapa emisiunea in octombrie, acum desfasurandu-se preselectiile. Din ce am mai citit in ultimul timp, am aflat ca in juriu o sa fie Andra, vesnicul Mihai Petre si (wow) Andi Moisescu, un super tip din punctu meu de vedere. Interesting...

ps: Cat de buna e Cheryl Cole din juriu de la britanici. :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu