27 iulie 2010

Scurt jurnal de calatorie

Va salut!
Aseara am ajuns acasa de la Arad si de-abia asteptam sa vin sa-mi vars impresiile aici. Ca sa trec direct la subiect Aradul e foarte, foarte tare. Mi s-a parut chiar mai fain decat Clujul. Gusturile nu se discuta. Dar sa va povestesc cate mi s-au intamplat pana ajung acolo. In afara factului ca am calatorit 2000 de km cu trenul in cateva zile, am mai dat si de fel si fel de oameni pe tren. Un singur exemplu dau: oameni mancatori de hamsii. :)) si nu oriunde, ci in compartimentul tau. That really sucks. Dar in fine cu intarzieri peste intarzieri, ca de', asta-i cfr'ul, a fost o calatorie super interesanta. Scopul acesteia a fost un eveniment cu CartoonNetwork (cred ca am spus si in postarea anterioara) de unde o sa pun si vcateva poze. Am fost cazati la un hotel...cand am ajuns acolo nu imi venea sa intru, ca nu era pentru mine. :)) Camera draguta, dar ceea ce a facut TOTI banii a fost privelistea de la etajul 7 al hotelului peste tot Aradul si Mures. Si cum eu sunt innebunit dupa luminile oraselr noaptea am fost intr-un luuuung orgasm pe timpul celor 3 zile state acolo. Va las cu cateva poze:D










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu